6 תשובות
פשוט תעצור ותהיה בטלפון
תהיה בשאנטי, תנסה קצת להתרחק ממנה כי בכל זאת אם תתקרב זה רק ילחיץ אותה יותר
כל הכבוד שאתה מתחשב!
כל הכבוד שאתה מתחשב!
אומייגאד עוד גברים כמוך בעולם בבקשה
במקרה ואתה רואה בחורה שפוחדת ממך הדבר הכי טוב לעשות הוא להתרחק ממנה, או לעצור לכמה דקות ולהתקדם או ללכת לאט יחסית ולתת לה את המרחב שלה
להיות בטלפון, לא להסתכל עליה, כמו שאמרו מעליי לעבור מדרכה
אבל ממש לא לגשת אליה זה לא עובד בדרך כלל
תודה על זה שאתה לא חרא בן אדם
במקרה ואתה רואה בחורה שפוחדת ממך הדבר הכי טוב לעשות הוא להתרחק ממנה, או לעצור לכמה דקות ולהתקדם או ללכת לאט יחסית ולתת לה את המרחב שלה
להיות בטלפון, לא להסתכל עליה, כמו שאמרו מעליי לעבור מדרכה
אבל ממש לא לגשת אליה זה לא עובד בדרך כלל
תודה על זה שאתה לא חרא בן אדם
יואוו גאה בך.
פשוט תלך יותר לאט, תדבר עם מישהו בטלפון וכאלה.
מה שלא תעשה, אל תנסה לעקוף אותה, היא תרגיש שאתה מתקרב אליה במהירות ותפחד הרבה יותר.
פשוט תלך יותר לאט, תדבר עם מישהו בטלפון וכאלה.
מה שלא תעשה, אל תנסה לעקוף אותה, היא תרגיש שאתה מתקרב אליה במהירות ותפחד הרבה יותר.
אז פשוט תתרחק ממנה תעבור לצד השני של המדרכה
ללכת יותר לאט, אתה מוזמן גם לעצור לדקה שתיים רק בשביל שהיא תתרחק ממך.
תודה שאכפת לך, לא מובן מאילו.
תודה שאכפת לך, לא מובן מאילו.
באותו הנושא: