12 תשובות
מה שהקורה שם מזעזע
לא חושבת שלמישהו יש אומץ בכלל מהעולם להתקרב למדינה הזאת... חוץ מזה אף אחד לא רוצה להתחיל מלחמות עולם עכשיו יש להם כמויות של נשק גרעיני, לא חושבת שיש כלכך מה לעשות למרות שצריך לחלץ אותם...
זה מזעזע מה שקורה שם אבל אי אפשר לעשות כלום כי יש להם פצצת אטום
היא לא מספיק מעניינת.
ויש להם נשק גרעיני אז הם יהיו בסדר, אף אחד לא מעז לריב איתם.
נראה לי הם נהנים שם
לדעתי זה ממש אסון מה שהולך שם
אבל לצערנו אין לנו שום דרך לעזור להם ככה שהאוכלוסייה שם גדלה יותר כך גם הכוח הצבאי שלהם הולך גודל
ואין שום מדינה בעולם שיש לה אומץ להלחם בהם :)
לצערי הרב דבר כזה לעולם לא יקרה כי הם קומיניסטים שמצנזרים כל דבר
שואל השאלה:
אני יודעת שאי אפשר לעשות שם הרבה אבל תחשבו שהם חווים שם משהו דומה לשואה
תראו סרטים בעניין ותראו שהמשטר שם רוצח על ימין ועל שמאל
לא מגיע לאף אחד לחיות ככה בימנו
אנונימית
בשנייה שיהיה אינטרס. האם יהיה אינטרס? כנראה שלא, כי כששוקלים יתרונות נגד חסרונות, החסרונות עוקפים.
FML
שואל השאלה:
אני מבינה שיש חסרונות אבל כולם מלמדים להיות אנושי אבל כשרואים 25מיליון אנשים סובלים ומרפים עורף? זה נוגד את הערכים שמלמדים אותנו
אנונימית
מה אכפת לך מאחרים תגידי תודה שאת לא אחת מהם
שואל השאלה:
מה זאת אומרת מה אכפת לי מאחרים? אפילו שאני לא מכירה למה להעלים עין?
אפשר עם ההיגיון הזה לשאול גם "למה יש שוטרים?" כי אחרי הכל הם עונים לשיחות של בקשת עזרה אבל אחרי הכל הם לא מכירים את האנשים אז למה המקצוע קיים?!
אנונימית