13 תשובות
שואל השאלה:
אוקי אני פוחד משוקולד
אנונימי
תביא לי
שואל השאלה:
מביא
אנונימי
בטח מה עושים עם משלוח מנות אם לא אוכלים אותו
שואל השאלה:
אני אתן אותו לאחרים..אני לא יכול לאכול את זה.
אנונימי
נו תביא לי בוא לאשדוד
שואל השאלה:
זה רחוק נוו
אנונימי
רכבת :)
יש גם דואר שאני תמיד שמחה לקחת כי אני מזמינה כל הזמן דברים אבל מאיפה אתה
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
כן. ולבד. כי כמו גואי אני לא חולקת אוכל.
ברור


אם לא תביא לי אני אוהבת שוקולד
בגלל הקורונה כאילו? כן בטח זה ארוז זה אכפת לי אלא אם יש משהו פתוח כמו אוזני המן או עוגיות שזה לא בטוח
אם יביאו לי אז בטח אבל לא נראה לי שזה הולך לקרות..