7 תשובות
ספאם
זה פשוט כמו לעשות דיווח
זה רעיון טוב בסך הכל
אפשר לדווח פשוט
זה מפגר והמערכת לא עושה יותר שינויים יום טוב
וואו דווקא זה ממש רעיון טוב, אפילו שאני חושבת שבכללי קצת ספאם זה כן כיף לפעמים, לא צריך להיות כבדים כל היום
שואל השאלה:
אני לא ידעתי שזה דומה לדיווח חשבתי שהדיווח זה משהו אחר
אני לא ידעתי שזה דומה לדיווח חשבתי שהדיווח זה משהו אחר
אנונימית
באותו הנושא: