8 תשובות
משקיע אבל במידה
משקיעים אני פשוט קונה מנה יקרה וזהו אין לי כוח להכין
פעם ממש השקעתי אבל אז קיבלתי במבה ובזוקה בשקית אז הפסקתי
אני מהאלה שמכחישים את משלוחי המנות ומנסים להתעלם ולהתחמק מכל אלה
אנונימי
אני מאלה שלא מכינים
אני מהאלו שמשקיעים ואז מקבלים משלוח מנות קנוי הכי כיף :)))))))
משקיעה,
ולחשוב מהצד האחר איך זה מרגיש לקבל משלוח כזה זה ממש נותן מוטיבציה להשקיע
אני חושבת שאני די משקיעה. שנה שעברתי הוספתי ברקודים למשלוח שהכנתי, כדי לצרף מימז ולעשות ריקרול.
FML