4 תשובות
דווקא בתקופה כזאת צריך לעשות מבחנים כדי לבדוק איפה התלמיד מתקשה ולדעת לעזור לו
שואל השאלה:
אצלי לא עוזרים
אנונימית
ואו אני ככ מסכימה היום היה לי מבחן במתמטיקה ולמה אנחנו צריכים את זה למה?!
אנונימית
כדי שיהיה להם ציונים לשים בתעודה אבל הכל חארטה