4 תשובות
דווקא בתקופה כזאת צריך לעשות מבחנים כדי לבדוק איפה התלמיד מתקשה ולדעת לעזור לו
שואל השאלה:
אצלי לא עוזרים
אצלי לא עוזרים
אנונימית
ואו אני ככ מסכימה היום היה לי מבחן במתמטיקה ולמה אנחנו צריכים את זה למה?!
אנונימית
כדי שיהיה להם ציונים לשים בתעודה אבל הכל חארטה
באותו הנושא: