9 תשובות
זה מפגר אבל מה אכפת לכן אם אתן רוצות לכו
אם זה בפורים אז ממש לא
תאמת כן
קצת
אבל זה בסדר בפורים
אבל זה בסדר בפורים
ברור שלא תעשי מה שבראש שלך לאף אחד לא באמת אכפת מה שאנשים עושים ואם כן החיים שלו עצובים רצח
ממש לא, פורים יאללה
שואל השאלה:
אוכלטעים1 אני אוהבת אותך
אוכלטעים1 אני אוהבת אותך
אנונימית
גם אם כן שיגידו מה שבא להם למי אכפת
חחח את האמת שאני גם מתחפשת ואז מחליפה בשביל ללכת לקניון אבל זה בהחלט לא מפדח כי זה פורים , אולי הן מתביישות אבל תלכי איך שטוב לך :)
באותו הנושא: