2 תשובות
לא כולן ככה, אבל כנראה שהפרידה באה בצורה טובה כי שני הצדדים לא נקשרו אחד לשני יותר מדי והבינו שזה לא עובד :)
שואל השאלה:
אז הבעייה היא שאני נקשרת יותר מידיי?
אז הבעייה היא שאני נקשרת יותר מידיי?
אנונימית
באותו הנושא: