6 תשובות
שאמא שלך תעשה לך.. לא נורא אם זה קצת מביך בהתחלה בסוך זאת אמא שלך והכל בסדר
בהצלחה (:
אולי שעווה? זה כואב אבל עדעין
באמת שעדיף לך שעווה ואם היא עושה לך תחשבי על זה שהיא תראה את השיער ותחשוב על לעשות לך לייזר בעתיד והלוואי שהייתה לי אמא כזאת לשלי פשוט לא אכפת
אנונימית
תעשי שעווה. תקשיבי בלייזר את תצטרכי להיות עירומה מול זאתי עם המכונה, אז כרגע תני לאמא שלך לעשות לך שעווה. זה משתלם תאמיני לי, גילוח זה שיעבוד ויש לך אופציה לא לגלח איזה חודש חןדשיים
^היא צודקת הגעתי למצב שאני צריכה לגלח כל יום
אנונימית