3 תשובות
אני פשוט נשאבת לזה, בלי הפסקה
זה לא הורס שום דבר, זה מיתוס מטומטם.
אני קוראת בדרך כלל רק בשבתות ואני מתיישבת על ספר ומפסיקה אם אני מתעייפת או שמגיע הזמן לעשות משהו אחר. אני לא אגביל את עצמי אם יש לי זמן והספר מעניין...
אני קוראת בדרך כלל רק בשבתות ואני מתיישבת על ספר ומפסיקה אם אני מתעייפת או שמגיע הזמן לעשות משהו אחר. אני לא אגביל את עצמי אם יש לי זמן והספר מעניין...
אני פשוט קוראת עד שנמאס לי או שאני צריכה לעזוב את הספר
זה לא אותם זמנים כל הזמן
זה לא אותם זמנים כל הזמן