4 תשובות
41 ימים לשחרור יצעירה חח
אנונימי
בעיקרון כן אבל הכל עובר..
^נכון, את לא תשימי לב אפילו
ומזל טוב על סמל
ומזל טוב על סמל
זה עובר ממש מהר
באותו הנושא: