9 תשובות
תבקשי לעבור כיתה או שתיצטרכי לסבול את השנה הזאת עד שנה הבאה שעוד פעם יחלקו אותכם לכיתות לפי הרמות
תעברי כיתה
איכ
ערסים ופרחות
בעע
תהפכי לחמוטל(:
למי את קוראת זוועה ימלעונה
אנונימי
תעברי כיתה
שואל השאלה:
^ הם אומרים שאין מקומות
ובית ספר אני לא אעבור
אנונימית
תיהי פשוט רק עם החברה הזאת
תעברי בית ספר גועל נפש
מסכנה... תבקשי לעבור כיתה או משהו להיות עם הצאחלות זה זוועה