התחברות
הרשמה
הגיוני שלא באלי לצאת בגלל זה?
אנחנו חבורה של 5
נועה שכמעט תמיד לא יוצאת
שילה ואורי לא מדברים
ויש את דן שגם יוצא מידי פעם
שאני רוצה לצאת יש פעמים שדן לא רוצה ושילה ואורי רוצים ולא באלי לצאת איתם כי יש אווירה מעפנה כי שניהם לא מדברים. הגיוני שלא באלי לצאת בגלל זה?
23 בפברואר 2021, 20:14
התאהבות
עייפות
מצב רוח
התחלות
שעמום
6 תשובות
כן הגיוני
נ
נמשכת לאתיופים ;)
אכן כן
ל
ליקריץ_
ברור
B
BabyBear
בהחלט
א
אָני שחקן נפלא נפלא
ברור, משעמם לך אז למה שתצאי
C
CatUnderTheBad
כן
ג
גְּבֶרֶת פְּלוֹטְנִיק
באותו הנושא:
הגיוני שאני רוצה לצאת עם מישהו בגלל שאני חושבת שהוא חמוד יותר מאשר שהוא חתיך?
בן 18 וחצי ולא מסכימים לי לצאת בגלל הסופה זה הגיוני בכלל?
זה הגיוני שאני מפחדת לצאת החוצה בגלל הליצנים?
הגיוני לוותר על לצאת עם מישהי בגלל היופי שלה?
רוצה לצאת לפנסיה בגיל צעיר - האם זה הגיוני שאני כולה בת 23 וכבר רוצה לצאת לפנסיה?
הגיוני שלא מרשים לי לצאת למסיבה היום בגלל הגשם??
זה הגיוני שאני מפחדת לצאת החוצה מהבית רק בגלל הליצנים?
הגיוני שאני שונאת שיש לי אוכל בקיבה ולא באלי לאכול בגלל זה ?יש עוד אנשים כאלה ?
זה הגיוני שאני בת 13 וממש באלי כבר להשתכר עם חברות?
אם באלי לצאת אני יכולה לצאת מתחת לבית?
הגיוני שלא באלי ילדים, כי לא באלי שהם יצאו רעים ויהיו רעים גם אלי?