5 תשובות
תלוי איזו עבודה וכמה זמן פנוי יש לך חוץ מהעבודה הזאת
כן! אני יב ועשיתי 6 בגרויות בשבועיים, עם עבודה, אפשרי לגמרי
אפשרי, אבל זה לא יהיה קל כלכך
אני אישית מרגישה שלא
כי זה יגרום לי ללחץ ממש
אבל זה תלוי בך ואיך שאת מסתדרת
כי זה יגרום לי ללחץ ממש
אבל זה תלוי בך ואיך שאת מסתדרת
אנונימית
אפשרי, אבל זה לא יהיה קל כלכך
באותו הנושא: