4 תשובות
כן לא הרגשתי כלכך טוב אז לא רציתי להסתכן...
תכתבי שלא התחשק לך להגיע כי לא מצאת תחפושת בהתראה קצרה
שיש לך קצת חום ולא רצית לקחת סיכון
שאת לא מרגישה טוב סמחתי לעזור :)