4 תשובות
הכל בסדר היא שמה על מצב קריאה כבוי
בטח שזה בסדר...
בדרך כלל מורות הן מאוד עסוקות ואין לה כנראה ככ זמן לראות את ההודעה
בטח שזה בסדר, לי מורה שלחה לב, כנראה שיש לה עוד עיסוקים בוואטסאפ
אנונימית