9 תשובות
מתכננת לסיים איך שלא יהיה ולעוף מהעיר הזו כדי שהילדים שלי לא יסבלו גם
שואל השאלה:
למה ??
שואל השאלה:
כאילו העיפו אותך מהבית ספר ?
ואולי טבח? אם אתה מתחבר כמובן
שואל השאלה:
נו מה את מתחננת לעשות
זב בגלל הקורונה
אני על סף פרישה מהלימודים, בית ספר מזעזע והיחיד בעיר, ואני שונאת את הדרך למידה שלהם לא מצליחה לעשות כלום
לאלא אני במופת גם אבל פשוט אין לי חיים כל היום במחשב לומדת, זה לא כמו שביעיסטים אחרים שאצלם היו טיולים היה מסע לפולין גדנע, עיסוקים הרצאות, אצלי פשוט כל השנה נטו לימודים וזה מייאש אין הפסקה
שואל השאלה:
אה למה איזה בית ספר זה ?? שכל היום רק לומדים