58 תשובות
מסכימה איתך
היא מעודדת את זה שבנות ירגישו טוב עם הגוף שלהן
לא... כאילו... יש מידה של השמנה שהיא כבר לא בריאה, אם מישהו מעודד את זה זה לא משהו טוב.
ברור שלכל אחד יש את היופי שלו ואת החרא הזה, אבל אם נהיה ריאליים החברה מציבה סטנדרטים גבוהים ליופי בימינו וככה זה.
ברור שלעודד בטחון עצמי והרגשה טובה עם עצמך לגבי איך שאתה נראה זה טוב, אבל יש דרכים לעשות את זה, ולעודד מישהו להשמין זו לא דרך מומלצת או טובה בכלל.
ברור שלכל אחד יש את היופי שלו ואת החרא הזה, אבל אם נהיה ריאליים החברה מציבה סטנדרטים גבוהים ליופי בימינו וככה זה.
ברור שלעודד בטחון עצמי והרגשה טובה עם עצמך לגבי איך שאתה נראה זה טוב, אבל יש דרכים לעשות את זה, ולעודד מישהו להשמין זו לא דרך מומלצת או טובה בכלל.
שואל השאלה:
אבל להיות שמן/ בעודף משקל זה לא בריא
body positivity לא יעצור אנשים בעודף משקל ממחלות לב וכאלה
הפמיניזם של היום סרטני
ולדעתי היא מעודדת בנות להיות לא יפות בגלל שהיא לא משהו
אבל להיות שמן/ בעודף משקל זה לא בריא
body positivity לא יעצור אנשים בעודף משקל ממחלות לב וכאלה
הפמיניזם של היום סרטני
ולדעתי היא מעודדת בנות להיות לא יפות בגלל שהיא לא משהו
אנונימית
היא גורמת לבנות להרגיש טוב עם עצמן..
מה?
את בת 8?
"היא אומרת שלא חייב שבנות יתגלחו"
אוקי, עובדות?
ממתי אישה מחויבת לגלח?
היא לא מעודדת השמנה, היא טוענת שכל מבנה גוף יפה, בין אם את מלאה או רזה.
זה שהיא תומכת בנשים שמעל 60 קילו לא אומר שהיא "מעודדת השמנה", תשלחי לפה סרטון אחד שרומז לכך.
את כל כך מחפשת סתם, אישה מדהימה שכל תפקידה להעלות לנשים בזמן שמנסים להוריד אותה.
את בת 8?
"היא אומרת שלא חייב שבנות יתגלחו"
אוקי, עובדות?
ממתי אישה מחויבת לגלח?
היא לא מעודדת השמנה, היא טוענת שכל מבנה גוף יפה, בין אם את מלאה או רזה.
זה שהיא תומכת בנשים שמעל 60 קילו לא אומר שהיא "מעודדת השמנה", תשלחי לפה סרטון אחד שרומז לכך.
את כל כך מחפשת סתם, אישה מדהימה שכל תפקידה להעלות לנשים בזמן שמנסים להוריד אותה.
^^chiara13
בדיוק..
בדיוק..
שואל השאלה:
אבל רוב העוקבים שלה הם בנות בין הגילאים 12-16 למה היא משקרת להן שאי אפשר למדוד בריאות לפי משקל זה פשוט לא נכון תפסיקו להתעלם מעובדות.
דבר שני כמו שאמרו פה קודם היא מעודדת בנות להזנחה עצמית.
אני מאמינה שכל אחת צריכה רמת הגיינה בסיסית אבל להגיד לעוקבים שלה שזה בסדר שבת לא צריכה להתגלח בגלל שבנים לא מתגלחים?
באו נהיה ריאלייסטים
בנים לא צריכים לגלח את רוב הגוף לעומת בנות כי בנים ובנות זה לא אותו דבר.
אבל רוב העוקבים שלה הם בנות בין הגילאים 12-16 למה היא משקרת להן שאי אפשר למדוד בריאות לפי משקל זה פשוט לא נכון תפסיקו להתעלם מעובדות.
דבר שני כמו שאמרו פה קודם היא מעודדת בנות להזנחה עצמית.
אני מאמינה שכל אחת צריכה רמת הגיינה בסיסית אבל להגיד לעוקבים שלה שזה בסדר שבת לא צריכה להתגלח בגלל שבנים לא מתגלחים?
באו נהיה ריאלייסטים
בנים לא צריכים לגלח את רוב הגוף לעומת בנות כי בנים ובנות זה לא אותו דבר.
אנונימית
אם אישה שלא מגלחת היא מוזנחת לפי דעתך זה משהו אחר, היא לא אומרת לאנשים לא לצחצח שיניים, להתקלח או לסבן את עצמם.
היא סהכ פונה לקהל של נשים שסובל בישראל מאפליות ובאדי שיימינג עקב כמה קילוגרמים.
היא מעולם לא אמרה שהשמנה זה בריא, את טוענת משהו ללא ביסוס.
תשלחי סרטון שמוכיח את מה שאת אומרת, כי כרגע זה נראה שאת סתם כועסת שבנות שמנות מרגישות טוב עם עצמן בזכותה.
ושוב, זאת הדעה שלך, לפי *דעתך* גילוח הוא דבר הכרחי להיגיינה, לפי דעתה לא.
או שכל אחת שלא מסכימה איתך מעודדת הזנחה?
ממליצה לך להיות פתוחה לרעיון שלא כל דבר שהינך חושבת נכון, ושכנראה יש אנשים שיגידו אחרת.
היא סהכ פונה לקהל של נשים שסובל בישראל מאפליות ובאדי שיימינג עקב כמה קילוגרמים.
היא מעולם לא אמרה שהשמנה זה בריא, את טוענת משהו ללא ביסוס.
תשלחי סרטון שמוכיח את מה שאת אומרת, כי כרגע זה נראה שאת סתם כועסת שבנות שמנות מרגישות טוב עם עצמן בזכותה.
ושוב, זאת הדעה שלך, לפי *דעתך* גילוח הוא דבר הכרחי להיגיינה, לפי דעתה לא.
או שכל אחת שלא מסכימה איתך מעודדת הזנחה?
ממליצה לך להיות פתוחה לרעיון שלא כל דבר שהינך חושבת נכון, ושכנראה יש אנשים שיגידו אחרת.
יש סיבה לזה שהיא קראה לעצמה בולשיט
שואל השאלה:
חח אהבתי^
חח אהבתי^
אנונימית
היא ממש לא מעודדת נשים להשמין
היא מעודדת ביטחון עצמי ודימוי גוף גם לנשים מלאות ושיאהבו את עצמן גם אם הן לא נראות כמו מודל הגוף האידיאלי עכשיו תפסיקו לדבר שטויות נו באמת
היא מעודדת ביטחון עצמי ודימוי גוף גם לנשים מלאות ושיאהבו את עצמן גם אם הן לא נראות כמו מודל הגוף האידיאלי עכשיו תפסיקו לדבר שטויות נו באמת
כן מאוד! להגיד שזה בריא זה נורא. ממש לא נכון!
היא אף פעם לא אמרה שזה בריא היא כולה מעודדת אותן לא לשנוא את עצמן^^
תאשימי אותה גם בלינץ' ברמאללה
לא היא גורמת לאנשים לא לפתח הפרעות אכילה ומעלה ביטחון עצמי
למה? בגלל אנשים כמוך
היא טוענת שאם את שוקלת מעל 60 את עדיין יפה. ושכולם יפים. ושאין שלמות.
את פשוט לא מבינה את זה כי כנראה שנולדת 906090 אבל זה כבר בעיה שלך שאת לא מבינה מה זה באדי פוזיטיב ולמה זה חשוב
למה? בגלל אנשים כמוך
היא טוענת שאם את שוקלת מעל 60 את עדיין יפה. ושכולם יפים. ושאין שלמות.
את פשוט לא מבינה את זה כי כנראה שנולדת 906090 אבל זה כבר בעיה שלך שאת לא מבינה מה זה באדי פוזיטיב ולמה זה חשוב
90 60 90^
לא, היא מעודדת ביטחון ואהבה עצמית ולשים ז*ן על מה שאחרים חושבים על הגוף שלכם או עליכם
היא נפלאה והכוונות שלה טובות
היא נפלאה והכוונות שלה טובות
אנונימית
לא. אף אחד לא אומר באלי להשמין
היא גורמת לבנות מלאות להיות שלמות עם עצמם.
זה לא אומר שהן ירצו להשמין יותר, הן פשוט לא ישנאו את עצמם בזכותה.
היא גורמת לבנות מלאות להיות שלמות עם עצמם.
זה לא אומר שהן ירצו להשמין יותר, הן פשוט לא ישנאו את עצמם בזכותה.
היא לא אומרת "תזללו ממתקים ותהיו שמנות זה הכי טוב". היא משדרת מסר שכל גוף הוא יפה, ומעודדת ביטחון עצמי. היא צוחקת על עצמה ובגלל זה כל כך הרבה אנשים צופים בה ומקשיבים לה
זה לא כזה נכון, היא מעודדת אהבה עצמית, אבל אני מסכימה איתך שהיא ממש מגזימה. אני אישית לא עפה עליה בכלל
לא ,היה רוצה שבנות יאוהבו את עצמן
די כבר, היא בן אדם מדהים שעזר לכל כך הרבה בנות ובנים.
די מסכים, הכוונה שלה טובה אבל אני לא אוהב את הדרך שהיא מעבירה דברים כי זה יכול לגרום לבנות לחשוב שהן יכולות להזניח את עצמן ולהגיע למשקל לא בריא.
אפשר לאהוב את זה אבל להיות מודע לזה שזה לא בריא ולטפל בזה.
אפשר לאהוב את זה אבל להיות מודע לזה שזה לא בריא ולטפל בזה.
כמובן שהיא בן אדם מדהים ואני מאוד אוהב את הכוונה שלה, אבל זה יכול לגרום לאנשים שלהיות שמן זה סבבה ובריא.
ממש לא, היא עוזרת לבנות לקבל את איך שהן נראות בין אם הן רזות ובין אם הן מלאות.
היא בחיים לא עודדה לא להתגלח.
היא מראה שאפשר להיות גם מלאה וגם בריאה.
היא בחיים לא עודדה לא להתגלח.
היא מראה שאפשר להיות גם מלאה וגם בריאה.
באמת שלא . היא מעודדת אהבה עצמית . היא אומרת שכל גוף כל עוד הוא בריא הוא גם יםה . היא עוזרת לככ הרבה אנשים להרגיש כל כך הרבה יותר טוב עם עצמם.
אנונימית
לא .
היא מעלה לבנות אחרות את הביטחון .
נ.ב היא מהממת .
היא מעלה לבנות אחרות את הביטחון .
נ.ב היא מהממת .
חצי מסכים איתך. היא יכולה להגיד שכל גוף יפה בדרך שלו וזה נכון. אבל להגיד שעודף משקל או תת משקל זה בריא זה כבר טעות.
אנונימי
אני מאוד אוהב אותה אבל מקווה שאנשים לא לוקחים את התוכן שלה לכיוון של "בוא נאכל ג'אנק פוד זה סבבה להזניח את עצמי" הבנתם מה אני אומר? הכוונה שלה מדהימה פשוט מקווה שלא יקחו אותו לא נכון
היא לא מעודדת השמנה, היא מעודדת ביטחון עצמי. זה 100 אחוז נכון שכל גוף יפה. לגבי בריא את זה אני כבר לא יודעת, אני לא רופאה ולא היא אבל אני יודעת שלכל דבר יש גבול, בין אם זה עודף משקל ובין אם זה תת משקל. הדבר היחיד שחשוב שזה שהגוף יהיה בריא. ולגבי גילוח, זו באמת זכותה לבחור אם לגלח או לא. יש בנות שלא רוצות לגלח וזו זכותן. זה נקרא חופש הבחירה, כדאי לאמץ את זה. לא רק בנושאים של גילוח.
אני רק רוצה להוסיף, שבחלק מהסרטונים אני רואה שהיא כביכול מעלה לבנות עם משקל "גבוה" כשהיא מורידה לבנות עם משקל "נמוך". "רק כלב נמשך לעצמות"- דיברה על נטייה של גברים להימשך לבנות "רזות", וזה לא ממש בסדר, לא מכבד. זה הדבר היחיד, אני חושבת, שאני לא מסכימה איתה.
אני רק רוצה להוסיף, שבחלק מהסרטונים אני רואה שהיא כביכול מעלה לבנות עם משקל "גבוה" כשהיא מורידה לבנות עם משקל "נמוך". "רק כלב נמשך לעצמות"- דיברה על נטייה של גברים להימשך לבנות "רזות", וזה לא ממש בסדר, לא מכבד. זה הדבר היחיד, אני חושבת, שאני לא מסכימה איתה.
לא מסכים עם הקטע של הגילוח אבל לומר שהשמנת יתר זה בריא מוכח כשקרי
עריכה: מי שעשה לי את המינוס מוזמן לשלוח ניסוי המוכיח אחרת
עריכה: מי שעשה לי את המינוס מוזמן לשלוח ניסוי המוכיח אחרת
היא מעודדת את זה שאנשים יאהבו את עצמם ולא יכניסו את עצמם לתסביכים והפרעות אכילה כדי להיראות רזה מדי כמו האנורקסיות החולות בפרסומות
היא לא מעודדת השמנה,היא מנסה לייצר לבנות "מלאות" יותר ביטחון וזה נהדר!
אני לא מבינה מה הבעיה איתה
אני לא מבינה מה הבעיה איתה
היא לא מעודדת השמנה היא מעודדת ביטחון עצמי
די לנסות לבטל אנשים תמצאו חיים
די לנסות לבטל אנשים תמצאו חיים
היא אומרת שזה בריא? אני לא מכיר אותה...
אני אגיד לך משהו שלא קשור לתשובה אבל בשביל להיות בריא אתה לא חייב דווקא להיות לא שמן מבץהסיבה הכי פשוט שלהיות בריא זה לא אומר שאתה לא יכול להיות גם שמן וגם בריא כי בסופו של דבר בשביל להיות בריא אתה צריך להיות אדם שאוכל בריא שיושם מספיק שעות שינה ועושה ביקור אימוני סיבולת וגם קצת כוח אבל בעיקר סיבולת כמו ריצות וכ'ו שזה אומר שאתה יכול להיות גם שמן וגם לעשות את זה היה על זה מחקר שהראו בחדשות
תוכל לצרף אותו? ואף פעם לא אמרתי שכל מי שלא שמן בריא, אבל כמעט תמיד השמנה היא תוצאה מתזונה לא בריאה וכנראה גם לא מספיק ספורט
זה שהיא מעודדת אהבה עצמית ואת אהבת הגוף שלך, זה לא עידוד השמנה.
בתור מישהי בעודף משקל, אם יעירו לי על העודף משקל או יעודדו אותי להרזות זה יעשה את ההפך, זה יפגע לי בבטחון העצמי וסביר להניח שאצל נשים/גברים אחרות.ים זה אפילו יגרום להפרעות אכילה.
כשאת.ה שלם.ה עם עצמך ואוהב.ת את עצמך ואת הגוף שלך זה נותן מקום לא.נשים לעשות מה שירצו עם הגוף שלהם.ן ועם עצמן.ם כי הן.ם מרגישים.ות בטחון איתו, בין אם זה לרזות או להשמין.
בתור מישהי בעודף משקל, אם יעירו לי על העודף משקל או יעודדו אותי להרזות זה יעשה את ההפך, זה יפגע לי בבטחון העצמי וסביר להניח שאצל נשים/גברים אחרות.ים זה אפילו יגרום להפרעות אכילה.
כשאת.ה שלם.ה עם עצמך ואוהב.ת את עצמך ואת הגוף שלך זה נותן מקום לא.נשים לעשות מה שירצו עם הגוף שלהם.ן ועם עצמן.ם כי הן.ם מרגישים.ות בטחון איתו, בין אם זה לרזות או להשמין.
אנונימית
היא מעודדת קבלה עצמית.
כן היא כן.
זה פשוט בניסיון לגרום לאנשים להרגיש בנוח עם עצמם, אבל משום מה נורא קל להתעלם מהעובדה שאחת הסיבות שאנשים נהיים טובים יותר, יפים יותר, ואיכותיים יותר, זה כי הם לא מרגישים בנוח להיות לא איכותיים.
רוב ההתנהגות שלנו מבוססת על תגמולים, תמיכה מאנשים, מעודדת אותנו לעשות דברים, חוסר תמיכה, מעודדת שינוי.
במידה ואנשים דורשים שינוי, חוסר תמיכה זה מדי פעם אפקטיבי, אם נעודד את כולם לא משנה מה האיכות שלהם, אנחנו ניצור חברה של דגנרטים ללא איכות, כי אם אתה לא צריך להתאמץ, להיות יפה, או לחשוב, בשביל לקבל תמיכה, למה שתתאמץ?
זה פשוט בניסיון לגרום לאנשים להרגיש בנוח עם עצמם, אבל משום מה נורא קל להתעלם מהעובדה שאחת הסיבות שאנשים נהיים טובים יותר, יפים יותר, ואיכותיים יותר, זה כי הם לא מרגישים בנוח להיות לא איכותיים.
רוב ההתנהגות שלנו מבוססת על תגמולים, תמיכה מאנשים, מעודדת אותנו לעשות דברים, חוסר תמיכה, מעודדת שינוי.
במידה ואנשים דורשים שינוי, חוסר תמיכה זה מדי פעם אפקטיבי, אם נעודד את כולם לא משנה מה האיכות שלהם, אנחנו ניצור חברה של דגנרטים ללא איכות, כי אם אתה לא צריך להתאמץ, להיות יפה, או לחשוב, בשביל לקבל תמיכה, למה שתתאמץ?
אנונימי
מעודדת בודי פוזיטיביטי - אומרת על נשים רזות ש"רק כלבים נמשכים לעצמות"
אוקיי ....
אוקיי ....
אנונימית
לרוב יש תפיסה שגוייה של השמנת יתר ועודף משקל, ולמרות שאתה צודק, שהרוב יכולים בפוטנציה להפוך לרזים, יש מרכיב גנטי התפתחותי מאוד מאוד חזק במנגנון, ויופי הוא דבר אישי, שכל אחד יכול לקדש בעצמו בצורה שונה, גם בצורה מנותקת לחלוטין מאהבה עצמית
וביטחון עצמי. נשים בפרט לא סובלות רק מאידיאל יופי הרבה יותר קשוח ולא ריאלי (לא כולן בורכו בתחת עגלגל ובולט וחזה שופע וזקור, אם נתנתק שנייה מהקונוטציה של משקל), אלא גם מהרבה יותר לחץ לשאוף אליו במאמץ יומיומי. המקור? תשאל כל בת שאתה מכיר, ותשווה עם כל בן שאתה מכיר, מה שגרת הטיפוח היומיומית,השבועית, או החודשית שלהן.
וביטחון עצמי. נשים בפרט לא סובלות רק מאידיאל יופי הרבה יותר קשוח ולא ריאלי (לא כולן בורכו בתחת עגלגל ובולט וחזה שופע וזקור, אם נתנתק שנייה מהקונוטציה של משקל), אלא גם מהרבה יותר לחץ לשאוף אליו במאמץ יומיומי. המקור? תשאל כל בת שאתה מכיר, ותשווה עם כל בן שאתה מכיר, מה שגרת הטיפוח היומיומית,השבועית, או החודשית שלהן.
אמאלה שחררו מנעמה, היא לא מעודדת השמנה היא מעודדת בנות שיתחילו לאהוב את עצמן כמו שהן, שיאהבו את הגוף שלהן, מה רע בזה ששמנה תאהב את הגוף שלה ? וגם מה הבעיה שלא להתגלח ? כל אחת שתעשה מה שהיא רוצה עם הגוף שלה
להתכער?!
היא מעודדת בנות להגיש טוב עם מי שהן.
אידיאל היופי היום הוא מאוד ספציפי, ויש בנות שמאוד נפגעות מזה.
היא מנסה לגרום להן להרגיש טוב עם עצמן.
חוץ מזה, מי אמר שלהיות שמנה זה מכוער?
יש מאות אלפי דוגמניות שמנות מסביב לעולם שנראות פשוט מדהים.
אין שום דבר רע בלהיות שמנה אלא אם כן זאת השמנה שהיא לא בריאה שזה כבר סיפור אחר.
היא מעודדת בנות להגיש טוב עם מי שהן.
אידיאל היופי היום הוא מאוד ספציפי, ויש בנות שמאוד נפגעות מזה.
היא מנסה לגרום להן להרגיש טוב עם עצמן.
חוץ מזה, מי אמר שלהיות שמנה זה מכוער?
יש מאות אלפי דוגמניות שמנות מסביב לעולם שנראות פשוט מדהים.
אין שום דבר רע בלהיות שמנה אלא אם כן זאת השמנה שהיא לא בריאה שזה כבר סיפור אחר.
לקח לי רגע להבין מה זה להתעכר אבל בעיקרון היא מעודדת אהבה עצמית, שלא משנה כמה את שוקלת ואיך את נראית בבגד ים וכו את מהממת, גם אם יש לך שיער גוף טבעי. היא מהממת בעיניי, אבל צריך לשים לב שזה לא טו מאץ כדי לא לדרוך על אחרים ולעודד השמנת יתר.
חוץ מזה, היא מדהימה. הלוואי ומישהו היה אומר לי את זה בזמן.
חוץ מזה, היא מדהימה. הלוואי ומישהו היה אומר לי את זה בזמן.
לא. היא מעודדת שכל אחת תעשה מה שבא לה בלי לשים על אחרים
לעודד השמנה = לעודד מצב לא בריא.
מבחינת יופי לא אמרתי שהן מכוערות..
מבחינת יופי לא אמרתי שהן מכוערות..
אנונימי
היא לא מעודדת השמנה, היא מעודדת שגם מידות מלאות יפות כמו מידות רזות
איזה שטויות
נעמה מעודדת ביטחון עצמי ומעלה את המודעות שגם אם את לא בלונדית עם עיניין כחולות רזה וגבוה את יכולה להצליח ולעשות מה שבאלך
אני אישית אוהבת את עצמי בזכותה! החלום שלי זה לפגוש אותה ולהגיד לה שהיא הצילה אותי מעצמי!! ולא כי אני עוד איזה מעריצה מושפעת מהטיקטוק כי היא באמת שינתה לי את החיים בתור מישהי מאלה שלא אהבה את עצמה!
אולי בזמן שאתם קוראים את זה אתם אומרים "איזה שטויות" "אפשר לחשוב, איזו הגזמה" אבל לצערי אף אחד לא יצליח להבין אותי כי אלו התחושות שלי והגוף שלי.
נעמה מעודדת ביטחון עצמי ומעלה את המודעות שגם אם את לא בלונדית עם עיניין כחולות רזה וגבוה את יכולה להצליח ולעשות מה שבאלך
אני אישית אוהבת את עצמי בזכותה! החלום שלי זה לפגוש אותה ולהגיד לה שהיא הצילה אותי מעצמי!! ולא כי אני עוד איזה מעריצה מושפעת מהטיקטוק כי היא באמת שינתה לי את החיים בתור מישהי מאלה שלא אהבה את עצמה!
אולי בזמן שאתם קוראים את זה אתם אומרים "איזה שטויות" "אפשר לחשוב, איזו הגזמה" אבל לצערי אף אחד לא יצליח להבין אותי כי אלו התחושות שלי והגוף שלי.
אנונימית
היא מעודדת ביטחון עצמי.
היא גרמה לי להרגיש טיפה יותר טוב עם הסימני מתיחה שלי למרות שאני רזה גם לי יש וזה הוריד לי את הביטחון ברמות והיא גרמה לי בעזרת התוכן שלה להבין שזה רגיל וזה בסדר.
אני עדיין לא שלמה עם זה אבל אני בדרך לשם.
היא מעודדת אהבה עצמית אין בזה שום דבר רע
היא גרמה לי להרגיש טיפה יותר טוב עם הסימני מתיחה שלי למרות שאני רזה גם לי יש וזה הוריד לי את הביטחון ברמות והיא גרמה לי בעזרת התוכן שלה להבין שזה רגיל וזה בסדר.
אני עדיין לא שלמה עם זה אבל אני בדרך לשם.
היא מעודדת אהבה עצמית אין בזה שום דבר רע
אנונימית
היא יפה רצח ושומן זה לא מכוער ויפה רצח ואין בעיה עם בנות שלא מגלחות זה טבעי ומדהים לדעתי, קדימה מינוסים
זה תמיד את יפה כמו שאת עד שאת רזה ואז רק כלבים נמשכים לעצמות3>
תדמייני לשמוע את המשפט הזה בתור מישהי עם אנורקסיה/בולימיה
בכללי בא לי לתת לה כאפה והיא נראית מסריחה
תדמייני לשמוע את המשפט הזה בתור מישהי עם אנורקסיה/בולימיה
בכללי בא לי לתת לה כאפה והיא נראית מסריחה
שואל השאלה:
היא מפצה שקרים והיא אומרים שבנים נמשכים למלאות ושמנות יותר מאשר רזות וזה פשוט לא נכון.
זה עובדה שרוב הבנים יעדיפו בת שהיא רזה ובריאה .
להיות בתת משקל זה לא בריא בדיוק כמו להיות בעודף משקל .
אבל אתם לא רואים היום פמניסטיות שמועדדות את העוקבות שלהן להיות בריאות אתם רואים את כל השיט הזה של הבודי פוזיטיביטי שזה כל כך דפוק.
ואגב נעמה אמרה שבנים לא נמשכים לעצמות של כלבים - הכוונה לבנות רזות.
כי זה עוזר לה להרגיש יותר טוב עם עצמה שהיא יורדת על בנות שהן רזות ונמצאות בתוך הbmi הבריא.
לא יודעת אם אתם שמים לב אבל לנעמה אין הרגלי אוכל בריאים.
היא דופקת המבוגרים למצלמה כל היום ובטח שלא נמצאת בטווח bmi שהוא בריא.
לא כל גוף הוא בריא!
אני בן אדם ריאליסטי!
היא מפצה שקרים והיא אומרים שבנים נמשכים למלאות ושמנות יותר מאשר רזות וזה פשוט לא נכון.
זה עובדה שרוב הבנים יעדיפו בת שהיא רזה ובריאה .
להיות בתת משקל זה לא בריא בדיוק כמו להיות בעודף משקל .
אבל אתם לא רואים היום פמניסטיות שמועדדות את העוקבות שלהן להיות בריאות אתם רואים את כל השיט הזה של הבודי פוזיטיביטי שזה כל כך דפוק.
ואגב נעמה אמרה שבנים לא נמשכים לעצמות של כלבים - הכוונה לבנות רזות.
כי זה עוזר לה להרגיש יותר טוב עם עצמה שהיא יורדת על בנות שהן רזות ונמצאות בתוך הbmi הבריא.
לא יודעת אם אתם שמים לב אבל לנעמה אין הרגלי אוכל בריאים.
היא דופקת המבוגרים למצלמה כל היום ובטח שלא נמצאת בטווח bmi שהוא בריא.
לא כל גוף הוא בריא!
אני בן אדם ריאליסטי!
אנונימית
אני לא יודע אם כל זה נכון אבל אם כן היא זבל אדם ושקרנית. דרך אגב אלה שאמרו שלהשפיל אנשים שמנים לא יעשור להם להרזות (אני לא אומר שזה בסדר) לטחון המבורגרים מול מצלמה ושמלא יעריצו אותה על זה לא יעזור לא לה ולא למעריצות שלה
אני לא יודע אם כל זה נכון אבל אם כן היא זבל אדם ושקרנית. דרך אגב אלה שאמרו שלהשפיל אנשים שמנים לא יעשור להם להרזות (אני לא אומר שזה בסדר) לטחון המבורגרים מול מצלמה ושמלא יעריצו אותה על זה לא יעזור לא לה ולא למעריצות שלה
שואל השאלה:
כל מה שאמרתי נכון
כל מה שאמרתי נכון
אנונימית