9 תשובות
תכתוב הודעה
שואל השאלה:
ביקשה להתקשר
ביקשה להתקשר
אנונימית
תתקשרי ב8 וחצי
אני הייתי מתקשר ב9
כן , במיוחד שזה חופש וצום..
תתקשרי בתשע או עשר כזה..
כן, חופש..
מורות קמות בשש לכי על זה
תשלחי לה הודעה ומקסימום היא תגיד להתקשר שוב
באותו הנושא: