6 תשובות
שואל השאלה:
זה היום השלישי
אנונימית
הגיוני, זה תופעת לוואי, לנוח לקחת כדור להורדת החום אם זה לא עוזר לפנות לרופא
זה נורמלי וזה יכול לקרות אחרי כל חיסון
לגמרי נורמלי... תישני הרבה תשתי ותאכלי מסודר מחר כבר לא אמור להיות לך
כן זה תופעות לוואי תוך יומיים מקסימום יעבור לך
לא בטוח קשור לחיסון אבל זה הרבה