2 תשובות
יש דבר כזה דיפ שזה פשוט אבקה שהיא שמה על הציפורן הטבעית ואז זה מתייבש תוך כמה דקות בלי מכונה ומתקשה ומחזיק ממש טוב על הציפורן יותר מלק גל, ממליצה לך ללכת למישהו שתעשה לך על הציפורן הטבעית ואז אחרי חודשיים כבר יהיו לך ארוכות טבעיות
קודם כל אין לך מה להיות מובכת זה נורמאלי לגמרי שלא עשית גל וגם אם את עושה בנייה אז תעשי בנייה בגל. זה פחות פוגע בציפורניים מאשר טיפס(טיפס זה ציפורן מזויפת) וטיפס ממש פוגעת בציפורניים(אם עושים טיפס והן נשברות לך אז יוצאות לך כמה שכבות מהציפורניים) בקיצור תעשי בנייה בגל ואל תתבישיי מהמניקוריסתית הן הכי נחמדות שיש והן יעשו ויסבירו לך מה הן עושות לך בכל שלב זה החלק האהוב עליהן. בהצלחה!!(: