8 תשובות
לא חזרנו ולא כלום אני כיתה ט ואני כבר שנה נדפק בגלל הזומים
לא חזרנו לבית ספר ולא יודעים מתי, אבל אני בתנועת נוער וחזרנו כבר אז אני לא יודעת מה עם תנועות נוער אחרות
שכחו מאיתנו
הם חזרו כבר חושב
דיברתי על השיעורים, אני לא בשום תנועת נוער
נדפקים
אני כיתה ח' ולא חזרנו מספטמבר אנחנו אמורים לחזור אחרי שבוע הבא...אוף...אני אישית מעדיף את הזום.
שואל השאלה:
בתנועות נוער אתה מעדיף את הזום?
אז אמורים לחזור שבוע שבוע הבא?
כי הבנתי רק שנחזור לבית ספר אז יחזרו תנועות נוער ומי שעכשיו חזר זה לא חוקי
בתנועות נוער אתה מעדיף את הזום?
אז אמורים לחזור שבוע שבוע הבא?
כי הבנתי רק שנחזור לבית ספר אז יחזרו תנועות נוער ומי שעכשיו חזר זה לא חוקי
אנונימית
באותו הנושא: