6 תשובות
לחטא את האיזור
שואל השאלה:
אבל כבר חיטאו לי לעשות עוד פעם?
אבל כבר חיטאו לי לעשות עוד פעם?
אנונימי
כן... אתה אמור לחטא את זה כל יום עם החומר שהביאו לך ואם לא הביאו אז קח דיסק של איפור שים קצת אלכוהול ותחטא
תחטא את המקום..אמורים להביא לך חומר כזה..
אם לא הביאו קח נייר עם מים (נייר סחוט) ותנקה את האזור
אם לא הביאו קח נייר עם מים (נייר סחוט) ותנקה את האזור
שואל השאלה:
הביאו לי ועשיתי את זה אבל לא ירד כל הדם
הביאו לי ועשיתי את זה אבל לא ירד כל הדם
אנונימי
שואל השאלה:
אמרו לי לעשות עם מקל אוזניים כזה בצדדים ולא יורד כל הדם יותא פשוט דם כזה
אמרו לי לעשות עם מקל אוזניים כזה בצדדים ולא יורד כל הדם יותא פשוט דם כזה
אנונימי
באותו הנושא: