6 תשובות
אני גם אוהבת לשמוע כאלה לפעמים
לא אני ממש אוהבת אותם
שואל השאלה:
כי הם ממש יפים בעיני.
גם המילים וגם כי ני אוהבת לשמוע שירים רגועים ושקטים..
כל השירים היום זה רק רעש. גם אותם אני אוהבת לשמוע אבל הרבה יותר רגועים
אנונימית
זה שירין יפים וזה כן מוזר
אבל זה אחלה תמשיכי לשמוע בכיף
ממש לא, שירי יום הזיכרון הם השירים הכי יפים
קצת מוזר כן אותי זה מדכא