4 תשובות
לא, פשוט נהנה קצת
יכול להיות שהוא עוד עם חברים אל תמהרי להסיק מסקנות מקסימום הוא יענה מחר ויסביר מה קרה
שואל השאלה:
^בנציים לא אוכלת תסביכים פשוט מעניין , בבוקר אני יודעת שנדבר רגיל
אנונימית
לא הוא עם חברים כנראה בטח ידבר איתך מחר
אנונימי