8 תשובות
זו לא גזענות
אתיופים הם גם לא הטעם שלי, ואם מישהו חושב שאני גזענית בגלל זה, שילך לבכות לאימא
אתיופים הם גם לא הטעם שלי, ואם מישהו חושב שאני גזענית בגלל זה, שילך לבכות לאימא
אולי היא צחקה או משהו .?
אנונימית
ממש לא גזענות
זה עניין שם טעם וזה טבעי לגמרי
זה עניין שם טעם וזה טבעי לגמרי
ממש לא. תשאלי אותה אם היא נמשכת לבנות, ואם היא תגיד לא תקראי לה הומופובית.
^^^אנונימית השאלה בד"כ "הגיוני שאני לא נמשך לאתיופיות?"
כנראה שזה מישהו אחר הפעם
הגיוני
כנראה שזה מישהו אחר הפעם
הגיוני
יש הרבה שלא נמשכים לאתיופים. זה לא אומר שהם חראות פשוט זה לא הטעם שלך אין קשר לגזענות
אם היה מדובר במוצא. היית גזענית
אם היה מדובר במוצא. היית גזענית
חח לא קצת חפרת עם השאלות האלו?
לא את לא גזענית תפסיקי לחפור כבר
לא את לא גזענית תפסיקי לחפור כבר
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית על מה את מדברת לא שאלתי שאלה כזאת בחיים
אנונימית על מה את מדברת לא שאלתי שאלה כזאת בחיים
אנונימית
באותו הנושא: