5 תשובות
אני בת 21 וגם לי אין חבר
יש לי חברות בנות אבל את מוזמנת לכתוב לי ותמיד אפשר להכיר :)
שואל השאלה:
שירלי אם בא לך אנחנו יכולות לדבר (:
אנונימית
את מוזמנת לכתוב בפרטי חופשי
יש לי רק ידיד אחד בן