7 תשובות
אני כרגע בסטיפס מאייפון זו לא בעיה
אצלי עובד
גם לי זה עובד
שואל השאלה:
למה לא עובד אצלי ? איך מתקנים ? ניסיתי למחוק ולהתקין שוב לא עזר
למה לא עובד אצלי ? איך מתקנים ? ניסיתי למחוק ולהתקין שוב לא עזר
אנונימית
עובדת
אולי את צריכה עדכון.
אין אפליקציה לאייפון, זה רק דרך דפדפן
באותו הנושא: