10 תשובות
אמלה זה מהמם בת אנוש יקרה
מרגיש יותר כמו קטע מנקודת מבט של נער אדג'י.
FML
ואו
אהבתי! מזכיר קצת סדרות אנימה
למצוא תחביב
כדאי לך לקורא את החטא ועונשו זה ספר שהוא כל כולו מסתכל רק מנקודת מבט של רוצח משוגע(מה שכתבת כתוב מאוד נחמד).
יואו קראתי ספר עם מסר דומה (לא החטא ועונשו)
זה נפלא. בבקשה תשתפי איתנו עוד קטעים כאלו שפותחים מעט את הראש.
אנונימית
וואו זה מדהים