התחברות
הרשמה
השלם:אנו חיים במחצית ה__ של המאה ה__.
אשמח לעזרה!
27 בפברואר 2021, 22:02
היסטוריה
ציונים
כיתה
שיעורי בית
בגרות
4 תשובות
ראשונה
21
ר
רחל הירוקה
אנו חיים במחצית הראשונה של המאה ה21
Q
Queen :)
ראשונה של המאה ה21
ל
לא הבנתי את הקונספט
ראשונה
21
ק
קלבגאמ
באותו הנושא:
השלם:מלחמת העולם הראשונה החלה בשנת 1914, כלומר במחצית ה__ של המאה ה___.
ילדי המאה ה-21 שמתחברים לשנות ה-80 ומטה במוזיקה, אתם חיים את השנים האלה?
זה נראה לכם הגיוני שציון של מחצית שלמה נבנה על משימה באופק??
תעזרו ליי!! השלם: מלחמת העולם הראשונה החלה בשנת 1914, כלומר במחצית ה _____ של המאה ה ____________ (ומה זה אומר במחצית?)
ממוצע 90 במחצית ב' לעומת ממוצע 83 במחצית א' זה שינוי גדול?
מאה חיסורים זה הרבה למחצית ?
עד כמה נורא שכרגע הממוצע שלי במחצית הזאת הוא 52?מה אני עושה עם החיים שלי?
למה הסדרה המאה לא מקבלת מספיק הייפ היא הסדרה הכי יפה שראיתי בחיי
התהליכים המשמעותיים באירופה במחצית המאה ה-19
במחצית א היו לי 80 חיסורים ובמחצית הזאת יש לי 70 זה הרבה?
הייתם רוצים לשנות את המאה שאתם חיים בה ואם כן לאיזו מאה?