5 תשובות
שואל השאלה:
סליחה על השגיאות פשוט רשמתי את זה מהר
אנונימית
בתור אחת שיש לה גשר כבר מעל לשנתיים , זה כן טיפה יכאב , מציעה בשבוע הראשון לקחת כדורים אם זה ממש כואב ולאכול מאכלים קרים ורכים . הרמת כאב היא נורא תלויה בך אבל לי לא ממש כאב , וגם אם כן אני כבר לא זוכרת את זה .
זה לא כזה נורא והתוצאה ממש שווה את הכאב גם אם זה לכה ימים תנסי להירגע ותקחי קצת רסקיו לפני זה ממש עוזק
שואל השאלה:
יותר כואב הגשר למטה?
אנונימית
אין כלכך הבדל