7 תשובות
אולי לחץ?
או שפשוט גיל ההתבגרות
הזמן יעשה את שלו אל תידאג.
אם זה ממש מפריע לך תלך להתייעץ עם רופא עור או קוסמטיקאית:)
או שפשוט גיל ההתבגרות
הזמן יעשה את שלו אל תידאג.
אם זה ממש מפריע לך תלך להתייעץ עם רופא עור או קוסמטיקאית:)
שואל השאלה:
כן זה חלק מגיל ההתבגרות, בכללי אנחנו משפחה שעושה כל שישי היכרות לכולם עם החצ'קונים החדשים אבל אני מטפל בהם לעומת כל המשפחה שלי ובאמת שהפנים שלי היו חלקות עד לפני כמה שבועות
כן זה חלק מגיל ההתבגרות, בכללי אנחנו משפחה שעושה כל שישי היכרות לכולם עם החצ'קונים החדשים אבל אני מטפל בהם לעומת כל המשפחה שלי ובאמת שהפנים שלי היו חלקות עד לפני כמה שבועות
בא לך לספר לי על שיגרת הטיפוח שלך?
באלו חומרים אתה משתמש וכולי..
באלו חומרים אתה משתמש וכולי..
שואל השאלה:
אני משתמש בסבון של acnil ולפעמים שם גם את המשחה שלהם בשביל לייבש פצעונים מקומיים
פעם השתמשתי בדואק עם מרשם מה שעזר ממש טוב אבל הפסקתי עם זה לפני 4 חודשים
כשאני חושב על זה לפני חצי שנה הלכתי פעמיים לקוסמטיקאית שהיא גם עזרה לי ממש
שווה לי לקבוע אצלה שוב תור?
אני משתמש בסבון של acnil ולפעמים שם גם את המשחה שלהם בשביל לייבש פצעונים מקומיים
פעם השתמשתי בדואק עם מרשם מה שעזר ממש טוב אבל הפסקתי עם זה לפני 4 חודשים
כשאני חושב על זה לפני חצי שנה הלכתי פעמיים לקוסמטיקאית שהיא גם עזרה לי ממש
שווה לי לקבוע אצלה שוב תור?
הרבה פעמים זה בגלל המסכות, העור באזור הזה לא נושם צריך להקפיד לשטוף פנים ולרענן מסכות הכי הרבה שאפשר
זה נישמע טוב
תשתוף את הפנים בבוקר ובערב ותקפיד לשים קרם לחות כי אתה משתמש במוצרים ממש מיבשים וליפעמים שהעור יבש הוא רגיש יותר ויוצאים פצעים
תשתוף את הפנים בבוקר ובערב ותקפיד לשים קרם לחות כי אתה משתמש במוצרים ממש מיבשים וליפעמים שהעור יבש הוא רגיש יותר ויוצאים פצעים
שואל השאלה:
מעולה, תודה❤
חידשת לי לגבי הקרם לחות אני אדאג לזה
מעולה, תודה❤
חידשת לי לגבי הקרם לחות אני אדאג לזה
באותו הנושא: