5 תשובות
ככה גדלתי:)
ככה גודלתי..
לא יודעת אני לא מאמינה לול
כי נולדתי להורים כאלה וגם לי נשמע יותר הגיוני ובכללי אלוהים מביא לי מלא שמחת חיים אמיתית ובלי זה סביר להניח שהייתי ילדת סנטר בדיכאון שחותכת ורידים (בלי להעליב, רק מתארת)
קודם כל ההורים שלי מאוד מאמינים אז ככה התחנכתי. אבל זה לא רק זה אני מאמינה באמונה שלמה, כי ברור שלעולם אמור להיות בורא, הרי העולם לא יכל לברוא את עצמו לבד, זה קצת מוזר לא חושבת? זה כמו להיכנס לחנות נעלים ולשאול:" מי עיצב וסידר את החנות הזאת לפרטי פרטים" ואז יענו לך אף אחד זה פשוט נוצר, לא הגיוני נכון? ושנית הממ איך אני אגיד את זה בלי להשמע פסיכופתי אני מאוד מאמינה כי אני מרגישה אותו, תומך בי ועוזר לי בדרכו שלו כשקשה לי (זה נשמע מוזר נכון אבל זאת האמת קשה לי להסביר את זה)
ובכללי יש לי תקווה מסויימת ומשהו להאחז בו סך הכל האמונה עושה לי טוב:)