51 תשובות
תשאלי יפה, אולי נענה לך.
אנונימי
שאלה ממש מגעילה ואולי קצת גזענית.

הם בני אדם, ההבדל היחיד שהם עושים את זה מתוך כבוד, הערכה, וקצת הלכות מסביב.
הם כן כמו כולם בערך אבל טיפה שונה ...
מה אתה רוצה
כל אחד מתפרגעם איך שבאלו שיואו
"גם קופים יודעים להתרבות"
בשוק עדיין מהניסוח.
עבר לי
מה נשמה טובה, מאיפה הפלצת אתזה כפרע?
כמו כל בנאדם, רק שהם פחות הופכים את זה לדבר זנותי ורחובי כמו שאנשים כמוך ובכללי בעולם הפכו את זה. ביותר צניעות, הם מתייחסים לקדושה שמאחורי הדבר והאהבה האמיתית והטהורה מאחוריי זה. ולא להנאה הרגעית המזלזלת בכל הערכים הטובים של הבנאדם.

מתפרגעים עאלק, כןכן נשמה טובה מישראל. מילה יפה מצאת לזה.
אנונימית
^ מסכימה עם הצאדיקה האמריקאית, ערג יש דרך להתבטא, פה עשית את זה לא בכבוד. גם קופים כותבים לא בכבוד.
אנונימית
אמורים לעשות את זה בחושך, זאת מצווה אפילו, וזאת גם מצווה לומר מילות שבח לאישה שלך תוך כדי.
אבל אין לי מושג איך חרדים בכלליותם עושים את זה, אני יודע איך הם אמורים לעשות את זה.
דרך אגב לא הבנתי למה אתם כל כך נפגעים מהלשון של ניסוח השאלה, אפילו רבי עקיבא(אני כמעט בטוח שזה הוא) נכנס מתחת למיטה של רבו כדי לדעת הלכות תשמיש מיטה אז שואלת השאלה רצתה גם לדעת הלכות הצדקת הזאת.
merica's sweetheart
לא הבנתי מה הבעיה בתגובה שלי
אנונימית
מתפרג'עים זה כינוי ליחסי אישות כנראה?! וזה לאו דווקא כלפי חרדים, ולא יודע מה היא תעשה עם המידע הזה, זה סקרן אותה אז היא שאלה.
ואני כן מצדיק כי איך ששמעתם את המילה *חרדים* התחלתם לצאת עליה כאילו היא כוללת במילה הזאת כל סטיגמה וקללה אפשרית שיש על חרדים.
^^"גם קופים יודעים להתרבות" זה משפט משיר של הלהקה "ויתרתי" שמראה שאין חכמה גדולה במשיכה וביחסי מין
מאקה פאקה
א. ועל זה כמעט כולם מסכימים שאין ללמוד ממנו לעשות אותו דבר.
ב. היא לא ר' עקיבא ולא קרובה לזה.
אני לא כיוונתי להגיד שחרדים הם קופים.
חוץ מזה, מה הבעיה בקופים?
ולא אמרתי שיש לך בעיות בהבנת הנקרא.
אני חושבת שאת פשוט כל כך רגילה שאנשים מתקיפים חרדים שאת באופן טבעי מחפשת מתי יורדים עליהם... זה קורה הרבה גם עם אתיופים
יש מצווה לדון לכף זכות
ברצינות...
אנונימי
אין שכל אין דאגות
בניגוד לרוב השפוי של בני האדם שמזמין מחברות חסידות מורשות בחוק, החרדים מזמינים ילדים דווקא מבנות יענה ועגורים (כן, זה עולה יותר, אבל יש להם כסף הם הרי גונבים את כולנו).

בעתיד כשהם ישתלטו על העולם (עוד פרטים במיין קאמפף) אז המשלוחי ילדים שלהם יגיעו עם בני אדם.
הבן מכניס את ה*** שלו ל*** שלה וככה עושים את זה אבל לא לספר לגננת שולמית שאמרתי לך
לרוב האנשים אתם סתם ירדתם עליה, נכון שזה היה שמועה שהיה חור בסדין כזה שהם קנו, עד שקראתי גם אני האמנתי, קורה, וכן הם כן בני אדם אבל יש להם מנהגים שונים לכן זה היה נראלי רגיל אצלהם, תרגעו.
אנונימי
כמו כולם רק בלי כל כך ידע...
אנונימי
הם כנראה חווים דברים שלעולם לא תחווה :)
אנונימי
מת
אנונימי
כמו כל זוג .....
ניסוח מזעזע אלף
ולשאלתך
לא כמו בהמות -מתוך טהרה
וזה מגיע מתוך אהבה ולא מתוך תאווה(רגעיתזמנית)
אנונימית
מתרבים כמו כל בן אדם ומי שיגיד אחרת זה לא נכון
^מאיפה אתה כל כך בטוח?
אנונימי
הקטע עם הסדין לא אמיתי
תגיד גומרים בכוס
נקלט יש ילד
לא נקלט אין ילד.
שואל השאלה:
אז איך יש מלא חרדים קטנים??? איך?
הם לא
קודם תתנסח כמו בן אדם אחר כך אולי יענו לך
אנונימית
אצל החרדים זה מגיע מתוך אהבה אמיתית וטהורה וכבוד גדול ואתה רואה את אשתך כדבר קדוש ולא מתוך הנאה ריגעית או דחף של היצר
k3s3m
אני יודע שיש אצל החרדים מצוות עונה גם
אח שלי תכבד קצת בבקשה זה לא עולה כסף
עם סדין
אנונימי
לפי מה שאני יודעת הם לא מסתכלים על האיברים אחד של השניה ועושים את זה בחושך האישה מעל הגבר והיא פשוט מכניסה את זה לתוך הפישפיש שלה
אני מתה מצחוק
^ היא פשוט מנסחת את זה מצחיק ועד עכשיו אני צוחקת
איזה כיף להתלונן על הכללות ואז להכליל אנשים אחרים במשהו אה?

גם חילונים נותנים מקום של הקדשה ועושים את זה מיוחד, לפחות אני, אתם לא יותר טובים ממני או מכל בן-אדם אחר, זה אפילו קצת גיזענות דתית לכתוב שרק אתם עושים את זה "מיוחד"
^ מה הקשר כולנו יודעים איך חילוניים עושים את זה אבל היא פשוט שאלה איך חרידים עושים את סה
לא דיברתי על חילונים או דתיים עושים את זה הפריע לי שהם חושבים שהם עושים את זה מיוחד ומכלילים אותי בתור מישהו שעושה את זה סתם ככה שאני מקדש את זה לא פחות בזרם שלי, פשוט בצורה שונה.
הם עושים את זה מיוחד
גם אני
אף אחד לא דיבר על חילונים.. זה כמו שאני אומר לך שאשכנזים הם לבנים ואז אתה תגיד לי שאתה מזרחי ואתה לבן
אני לא אמרתי שלא

(אל תשאל אותי למה הדוגמא הזאת עלתה לי לראש, אין לי מושג)
אנונימי
בן אדם פרטי
מי אמר שלא הסכימו עם רבי עקיבא?
ובסדר שהיא לא רבי עקיבא אבל גם אני לא רבי עקיבא אז אסור לי לפתוח ספר תורה?
שואל השאלה:
אז איך
תנסחי שאלה ברורה, בצירוף פירוט מה מטרת המידע, ונשקול לענות לך
שואל השאלה:
לאנונימית תקפצי לי
איזה אנונימית?
אנונימית
שואל השאלה:
יאלה כולכם