7 תשובות
שואל השאלה:
חח אנחנו נפגשים במקום ציבורי ואני מביאה את כל החברים שלי
איפה אתם משחקים?
שואל השאלה:
בפרטי
שוב את? אין שום סיבה שאדם בוגר בן 22 כמוני אבוא כל הדרך עד לעיר שלך בשביל משחק כדורגל של זרים. זה ילדותי בעייני.
אנונימי
שואל השאלה:
אתה מודע לזה שלא פניתי אליך או לאנשים כמוך!
פניתי לבנות שהיו רוצות לראות שגם בנות יכולות לקרוע בנים בכדורגל!!!
אתה יודע כמה בנות שלחו לי ''יוואוו ממש תודה'' ''את מלכה'' ''בזכותך אני יכולה לחלום שוב''
אז אפילו אם מישהיא אחת הייתה מגיעה והייתה רואה שגם בנות יכולות לי זה היה מספיק!!!
רגע אז בסוף יש משחק?
אם יש משחק אני אולי אבוא לראות
אנונימי
שואל השאלה:
יש מחר
אם בא לך בוא לפרטי :)