2 תשובות
לפי מה שידוע לי שבר אילן זה תלמידים מאוד חכמים ומחוננים מגיל קטן עוד מכינים אותם לזה אז כנראה יש להם מיומנות כבר או משהו
ככה זה,תיכון זה מיותר מאוד ומורחים את הזמן עם המון המון מקצועות ופעילויות וחוגים וכו.
לאדעת אם במכינת פיזיקה שם עושים בגרות ממש או מבחן של האוניברסיטה פשוט אבל תחשוב שכמעט חצי שנה כל יום כמה שעות רק פיזיקה...
מה גם לא מתרגלים המון המון כמו בכיתה אלא בעיקר מסבירים נושא כמה דוגמאות ומתקדמים