8 תשובות
זה מסובך אבל אם זה מעניין אותך תמשיכי לראות פשוט
Am.
אני אסביר לך קנאקי מאבד את הזכרון ויש לו פיצול אישיות בגלל הטרומה שלו
אל תמשכי את עונה 3 היא גרועה אני ראיתי הכל הסוף לא טוב הדמויות לא טובות פשוט תעברי למנגה
סבטוחה אבל תמשיכי ואז לאט לאט זה יהיה ברור
שואל השאלה:
אני עדיין רוצה לראות איך זה נגמר^^
אנונימית
הסיום של העונה הזות הכי גרוע
בהמשך העונה הכל בערך מוסבר אבל בקצרה, קאנקי איבד את הזיכרון שלו והסוכנים מצאו אותו ועכשיו הוא עובדים איתם וממונה על יחידה חדשה שעברה ניסויים בבני אדם ועכשיו כולם שם חצי שדים
שואל השאלה:
עונה 4 יותר טובה?
אנונימית