2 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שזה יהיה מצגת אני רוצה שזה יהיה סרטון עם מוזיקה וכל זה
היי, אני עורכת כבר כמה שנים בכל מיני תוכנות גם אם זה עריכה פשוטה של סרטון עם תמונות ומוזיקה או אדיטים באינסטגרם בתוכנות במחשב. אם את צריכה לעשות סרטון פשוט אני ממליצה על imovie באייפון או inshot שזה גם באנדרואיד וגם באייפון אלו האפליקציות הכי הכי פשוטות לעריכה של תמונות וסרטונים עם מוזיקה. יש בנוסף גם תוכנות במחשב כמו פרימייר וגם after effects (אני עורכת שם) אבל הן עולות כסף והרבה יותר מסובכות. אם את צריכה את זה להיום או בקרוב אני ממליצה ללכת על האפליקציות הראשונות שאמרתי לך ויש המון הסברים וגם אני יכולה לעזור לך