התחברות
הרשמה
קופת חולים לא מפסיקים לשלוח לי הודעות ללכת להתחסן זו חוצפה זה לא עניינם זה הגוף שלי ובחירה שלי.זה מרגיז ממש.מה לעשות?
כאילו שלחתם פעם אחת שלחתם פעמיים יאללה תעזבו אותי בשקט
28 בפברואר 2021, 20:40
2 תשובות
בטוחה שזה בוט
אני מתעלמת מהם
!
!!I got blisters on my fingers
זו חוצפה ממש. לצערי זו רק ההתחלה. תהיי חזקה בדעות שלך אל תתני לשטיפת מוח להשפיע עלייך
c
compass