4 תשובות
אם את לא מרוכזת, לכי לישון.
קומי מוקדם ותחזרי עליהם.
קומי מוקדם ותחזרי עליהם.
עם את ממש עייפה ולא מרוכזת אז תלכי לישון, תקומי מוקדם ותמשיכי זה יעזור לריכוז שלך
ספאם
אנונימית
לכי לישון זה יעשה לך טוב ובבוקר מקסימום תמשיכי לחזור מעט על זה
באותו הנושא: