8 תשובות
ואו איזה הרגשה זאת אלוהים
וואוו חד משמעית כן
אני היחידה שחזייה לא מציקה לה?
אם רק הייתה חזייה.... סתם כן חח
חדמשש
בול
אנונימית
מסכים אה רגע ...
מסכימה