7 תשובות
שואל השאלה:
לא משנה
יא גם אני נבחנת. אל תדאגי מקסימום לא תתקבלי לא צריך להירשם או משהו פשוט צריך להיכנס.
שואל השאלה:
תודה עם תתקבלי תגידי לי אבל גם המבחן הזה אני לא יודעת על איזה דברים הם בוחנים
כתוב באתר שלהם ויש גם מבחני תרגול. הם ממש קלים
בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה איך אני נחנסת עליהם?
תכתבי הנבחרת הצעירה למדעים> את נכנסת לאתר של משרד החינוך> למבחנים מקוונים> הנבחרת הצעירה למדעים ואז יש כמה מבחנים
או שאת נכנסת לאתר של משרד החינוך ויש שם גם קבצים של מבחנים משנים קודמות
שואל השאלה:
תודה❤❤❤❤