8 תשובות
תחשבי שזה רק שנתיים מהחיים ואם את ממש רוצה את יכולה גם להתנדב בצבא
אפשר לשאול למה לא התגייסת?
אנונימית
יש לך שנתיים לעבוד וזמן פנוי לחשוב ולפעול למען העתיד שאת רוצה..סהכ לא התגייסת ...תעשי שירות לאומי אם את רוצה לעזור
יש דרכים אחרות לתרום וזה לא סוף העולם
שואל השאלה:
אבל הצבא זה חוויה ואנשים וזה
אנונימית
כן זה חוויה אבל תתנחמי בזה שלהרבה אנשים זאת לא חוויה טובה או משמעותית והרבה פעמים אין קשרים עם אנשים מעבר לעבודה ובסופו של דבר אם תעשי שירות לאומי את יכולה לחוות חוויה אחרת
למה מאוחר מדי? זה לא שאת בת איזה 40.. תבררי מה האופציות שלך ואם את יכולה להתנדב או משהו, אם לא אז כמו שאמרו שירות לאומי זה גם אחלה אופציה ואם גם זה לא אפשרי אז תסתכלי על זה בצורה חיובית כי את זוכה להתחיל לבנות את החיים האזרחיים שלך מוקדם יותר
לא הפסדת כלום. הצבא זה סתם חרטא