5 תשובות
כל אחד חושב ככה על הקול שלו, זה פסיכולוגי

אל תתייחס לזה
אנשים שומעים אותך כרגיל
לכולנו זה ככה
זה לא בהכרח מוזר
ולא תמיד כי המקרופון בפאלפון לא משהו
כל אחד שומע את עצמו שונה מאיך שאחרים שומעים אותו, כי הוא שומע את עצמו מבפנים. אם המקרופון טוב - כנראה שככה אתה נשמע. אם לא - אין לך למה להתייחס, כולם יודעים איך אתה נשמע באמת...
כדי לדעת אם המקרופון טוב פשוט תשאל מישהו אם ככה אתה נשמע