6 תשובות
שואל השאלה:
לדעתכם ייקחו מבגרויות ישנות או האחרונות?
אנונימית
הגיוני יותר שייקחו מישנות כי את החדשות זוכרים יותר
יכולים אבל זה תלוי בגישה של הבית ספר. אצלי המתכונות תמיד היו קשות בהרבה יותר מהבגרויות ולקחו את התרגילים למשל מאדית ומריאן. אבל סביר להניח שאם ייקחו בגרויות זה יהיה מ2014 ומטה. למשל 2013, שהתרגילים שם היו קשים באופן קיצוני
כן, הם יכולים
אצלי אפילו הייתה מתכונת אחת שהייתה כולה על שאלות מהבגרויות,
אבל אם עושים את זה אז רק במתכונת אחת בלבד ובשאר המתכונות מביאים שאלות חדשות מספרים אחרים (מריאן, ארכימדס, יואל גבע, אתרים אחרים ואפילו שאלות מהאינטרנט...)
בכל מקרה עדיף לא להסתמך על זה שיקחו למתכונת תרגילים מהבגרויות אלא לתרגל למבחן ולהתכונן אליו כאילו כל השאלות תהיינה חדשות, שלא פגשת מעולם.
גם ככה זה יהיה כך בבגרות, אז עדיף להתכונן לזה כבר מעכשיו. בהצלחה!
אצלנו לקחו מבגרויות קודמות
יכולים, תלוי בבית הספר.