7 תשובות
אולי הוא מתבייש? או שזה לא המצב והוא באמת לא מראה עניין?
כדאי לשאול אותו בנושא לפני שחותכים ישר ואולי זו אי הבנה.
לחתוך
אני לא חושבת שהוא ביישן כי לא נראה שהייתה לו בעיה של ביישנות כשזה הגיע להתמזמזות איתה ^
מאיפה נפגשים בדיוק? כאילו מאיפה הכרתם
אז זהו l o v e, שיש אנשים שאקט הרבה יותר קל להם מאשר להתבטאות במילים או לדבר, מפחדים מזה שאין להם על מה לדבר או שזה יהיה משעמם. בגלל זה שאלתי, אם יש ספק, אין ספק.
שואל השאלה:
פשוט מרגיש לי שהוא לא הכי מתעניין וכו..
ושהתמזמזנו הכי הראה עניין שיש
נגיד רשמתי לו בוקר טוב והוא לא ענה בכלל או החזיר מרגיש לי שהוא סתם מייבש אותי..
אנונימית
כןכן אני מבינה את מה שאת אומרת אבל אני לא חושבת שזה המצב פה
ושואלת השאלה, אני מכירה את זה
שהם כבויים כל הדייט ופתאום מגיעים לחלקים המיניים והם מתעוררים לחיים
לדעתי תחתכי כי לי נשמע שהכוונות שלו לא טהורות
וולפ לפי מה שנאמר נראה באמת שאין לו עניין בקשר הזה חוץ מהחלק המיני, עדיף לך לחתוך באמת.