5 תשובות
את יכולה לפתח אותן בחנות צילום, זה הכי קל ויפה
חנות תמונות הכי קל וטוב
שואל השאלה:
ואיך עושים את זה?
סליחה שאני יוצאת סתומה אני בת 16 ובחיים לא עשיתי משהו כזה חחח
ואיך עושים את זה?
סליחה שאני יוצאת סתומה אני בת 16 ובחיים לא עשיתי משהו כזה חחח
אנונימית
תעלי אותם למחשב רוב התמונות נשמרות בגוגל תמונות...
תשלחי במייל לעצמך/לזה שמדפיס את התמונות והוא יסדר את זה שם וידפיס
באותו הנושא: