4 תשובות
הוא כנראה מתחיל להיות אובססיבי אלייך, שימי על זה עין. בהצלחה
דואג לך?
או שהוא סתם אובססיבי
שואל השאלה:
הוא גם לפעמים אדיש ונעלם אז כשאני נעלמת לו גם זה מתחיל אפשר לדעת לפי זה מה הוא מרגיש?
אנונימית
אולי תדברי איתו? זה עדיף מניחושים של אנשים פה מה הוא מרגיש...
פשוט תשאלי אותו ותדברי איתו על זה