4 תשובות
את מתכוונת בטירונות? כי להרבה הן לוחצות ולא נוחות
כדי לא ללכת עם הנעליים הלא נוחות של הצבא.
אנונימית
למה ג'ובניקים רוצים אני באמת לא יודע
אבל בתור אחד שהיה לוחם וירד לתומך אני יכול להגיד שבלוחמה זה הבדל גדול,זה הרבה יותר נוח לרוץ עם נייק מאשר חיר,נכון שזה גם נהרס יותר אבל באמת שזה הבדל משמעותי לפחות בשבילי,כרגע אני תומך והאמת אני מעדיף נעלי חיר מרגילות כי אני עדיין עובד קשה וזה נעליים די טובות לעבודה וקרו לי כבר כמה פעמים שנפלו לי דברים על הרגל ואם הייתי עם נעל ספורט זה לא היה נעים
אבל בתור אחד שהיה לוחם וירד לתומך אני יכול להגיד שבלוחמה זה הבדל גדול,זה הרבה יותר נוח לרוץ עם נייק מאשר חיר,נכון שזה גם נהרס יותר אבל באמת שזה הבדל משמעותי לפחות בשבילי,כרגע אני תומך והאמת אני מעדיף נעלי חיר מרגילות כי אני עדיין עובד קשה וזה נעליים די טובות לעבודה וקרו לי כבר כמה פעמים שנפלו לי דברים על הרגל ואם הייתי עם נעל ספורט זה לא היה נעים
אנונימי
כן הן לא נוחות
באותו הנושא: