6 תשובות
משחק זה אומנות בסופו של דבר, אם את מתייחסת למשחק כתחביב, אל תנסי, אם את מאמינה שאת רצינית לגבי זה, ואת מתייחסת לזה במשקל המגיע לזה, משקל אומנותי, אז קטן עלייך, תזכרי שבמקום שנסגרת דלת, נפתח חלון.
תזרמי ותהיי נינוחה אל תבואי בגישה כזאת תבואי חיובית ואופטימית ואם תעברי תעברי ואם לא אז לא העיקר שניסית הכל טוב בהצלחה לך
תקשיבי אני אגיד לך מה, להיות באודישן זאת חוויה! אל תסתכלי על זה כדבר מלחיץ קחי את זה בקלילות כעוד משהו ל'ספר החוויות' שלך..
טוב דבר ראשון שאפו
אני מוריד בפניך את הכובע כי אני מת על עולם המשחק וכל החיים שלי רציתי ללמוד משחק ואני בטוח שיש בי את הכישרון הזה
אבל לעולם לא העזתי לקחת את זה צעד קדימה באופן מקצועי
שואלת למה? כי אני בא מבית דתי ואצלנו אין בתי ספר למשחק
רוצה תשובה? אני בטוח שאני העשה את זה ואלמד את זה לא משנה איפה ואצל מי הרצונות והחלומות שלי יותר חשובים לי מ"מה יגידו"

העצה שלי בשבילך למחר זה דבר ראשון תנסי באמת להיות מי שאת
לא לחפש טריקים!
לא לחפש קיצורי דרך!
זה אף פעם לא עובד האודישן צריך לבוא מהנשמה ורק ככה את תצליחי לקבל את התפקיד כי זה יראה את האופי האמיתי שלך
דבר שני באמת אולי תנסי לשבת לשתות כוס מים 10 דק' לפני האודישן בשביל להרגיע את הגוף בסופו של דבר זה אשכרה דבר מדהים שאת עושה וזה מובן אין לך (גם לי :^) ניסיון וזה פעם ראשונה לגמרי מובן הלחץ
אבל על תיכנסי לפאניקה או משהו תהיי תמיד רגוע כמה שיותר


מאחל לך באמת מכל הלב הרבה הצלחה ושתעברי ותקבלי את התפקיד כמו גדולה והכי חשוב תשתפי אותנו בתוצאות :)
שואל השאלה:
וואו תודה
אני ממש מקווה שתצליח להגיע לאן שאתה רוצה להגיע ואפילו מעבר! ממש נתת לי ביטחון. תודה❤
אנונימית
באמת בכיף מכל הלב
אני יודע מה זה כי אני עובר את זה כל יום כל היום
אני אומנם לא עשיתי אודישנים בחיי אבל תמיד יש בי את האמונה הזאת שברגע שאני התחיל עם זה אני יהיה מקצועי
אני מאמין בעצמי וזה הכי חשוב יותר מהכל!
את גם צריכה להאמין בעצמך זאת תעברו את זה כמו גדולה כי כמו שאמרת את אוהבת את עולם המשחק אז זה קטן עלייך תאמיני לי

וכמו שאמרתי תשתפי אותנו בתוצאות :)